Materijali

Kod nas možete kupiti kvalitetne ploče, valovite lepenke i sloter materijal, u svim kombinacijama kvaliteta!



Ambalaža se proizvodi od talasastih lepenki koje se razlikuju po broju slojeva i visini talasa. U odnosu na broj slojeva proizvode se troslojne i petoslojne ploče, a u odnosu na visinu talasa razlikujemo:



Istorijat kartona

Retko šta se danas ne pakuje u kutijama od talasastog kartona. Njujorčanin Albert L. Jones 1. novembra 1871. patentirao je prvi rebrasti papir namenjen za pakovanje. 1882. F.H. Thompson patentirao je prvu mašinu za proizvodnju rebrastog papir, čiji su osnovni principi i danas u primeni. Tako počinje ova uspešna priča.

Talasasti sloj kartona daje jačinu i mogućnost oblikovanja pakovanja prema obliku upakovanog proizvoda. Smešten između dva ravna sloja on ujedno apsorbuje udarce i pritiske. Jačina te konstrukcije je izvanredna: na primer transportne kutije u kojima se pakuju šolje sa margarinom mogu da trpe pritisak od oko 400kg. Kutije od talasastog kartona mogu se prilagoditi za pakovanje svakog proizvoda.

Zbog velike raznolikosti proizvoda koji se pakuju stvoreni su razni tipovi talasastog kartona. Kombinacijom visine talasa i kvaliteta papira dobija se mogucnost proizvodnje vise vrsta talas kartona: beli, braon - sa raznim brojem talasa (dvoslojni, troslojni, petoslojni talasasti papir), vodootporni.


Albert L. Džons


Papirna i kartonska amblaža najčešće su upotrebljavane vrste ambalaža. Čak preko 50% svih vrsta ambalaže čini ambalaža od vlaknastog materijala (drvne celuloze), koja im omogućava vrlo visoko reciklažno svojstvo, dok jedino aluminijske limenke imaju veći reciklažni faktor. Papir i karton izrađeni su od iste vrste vlaknastog materijala, s tom razlikom što je karton gušći i ima veću čvrstoću od običnog papira.

Poslovni stav zasniva se na ekološki celovitom zbrinjavanju sekundarnih sirovina, njihovom iskorištenju za proizvodnju novih proizvoda i ponovnom vraćanju u novi ciklus prerade.

Misija firme je da postanemo pouzdan i kvalitetan partner koji svojim kupcima isporučuje proizvod kakav su tražili i očekivali. Stalnim tehnološkim unapređenjima, podizanjem standarda i kvaliteta proizvoda, razvijanjem stabilnih partnerskih odnosa sa svim poslovnim subjektima sadašnji status i ugled u ambalažnoj delatnosti želimo ne samo da potvrdimo već i poboljšamo.